Crna Gora – Jadranska ljepotica
Home
 

Uredski namještaj je važan faktor za svakog zaposlenika

Iako vam se uredski namještaj ne čini jako važnim segmentom poslovanja, istraživanja su pokazala da je izgled radne okoline prilično bitan faktor svakom zaposleniku te da može utjecati na njegovo raspoloženje, ali i učinkovitost. Dokazano je da okruženje u kojem ljudi rade može imati veliki utjecaj na njihovu kreativnost, volju za radom te da može smanjiti ili povećati stres na poslu, ovisno o tome da li im odgovara izgled ureda ili ne. 

Ugodno radno okruženje kod vaših će zaposlenika povećati učinkovitost, smanjiti umor kod radnika, osigurati visoku razinu sigurnosti na radu te vašim poslovnim partnerima pokazati da vam je važno da se u vašem poslovnom prostoru svi osjećaju ugodno.

Odabir uredskog namještaja

Postoji mnogo negativnih strana loše odabranog i loše pozicioniranog uredskog namještaja, a jedna od najvažnijih je nezadovoljstvo zaposlenika koji se ne mogu kretati prostorom po želji, koji ne mogu koristiti neke dijelove namještaja jer im nisu pri ruci ili su im nedostupni te još mnogo drugih.

Zbog toga je važno da je vaš uredski namještaj:

  • praktičan, 
  • jednostavan 
  • i siguran za korištenje. 

Što je uredski namještaj i kako odabrati dobru vrstu takvog namještaja? 

U uredski se namještaj ubraja velik broj proizvoda koji čine uredsko okruženje, a većina se koristi za sjedenje, rad  i odlaganje dokumentacije. 

Osnovni dijelovi uredskog namještaja su elementi za sjedenje u koje se ubrajaju sve vrste stolica, fotelja, dvosjeda ili trosjeda koji se nalaze u uredu; sve vrste stolova, od radnih do konferencijskih, te svi prostori za odlaganje. Prostori za odlaganje su stvarno vrlo raznovrsni pa se u njih ubrajaju police, ormari, regali, ladičari, komode i sva druga slična spremišta namijenjena odlaganju dokumentacije. 

Ako želite potpunu funkcionalnost vašeg radnog prostora tada je poželjno izraditi namještaj po mjeri u kojem imate apsolutnu slobodu biranja dizajna, boja i pozicija svih osnovnih, ali i dodatnih dijelova namještaja.

Obratite pažnju na kvalitetu izrade

Mnoge tvrtke, osobito one koje su specijalizirane za neko poslovanje koriste specijalan namještaj kod kojih je vrlo bitan materijal od kojeg je izrađen jer su dijelovi namještaja pod pojačanom opasnosti od oštećenja. Dobar primjer za to su oštećenja u laboratorijima koja nastaju kao posljedica rukovanja kemikalijama. 

Kod velike većine kompanija velika se pozornost pridaje sjedećim elementima jer svi zaposlenici svoje radno vrijeme provode sjedeći za stolom. Zbog toga su često ergonomske, kako bi olakšale dugotrajno sjedenje za spisima ili računalom te omogućili lakše kretanje za stolom. 

Ako birate kvalitetni uredski namještaj možete utjecati na velik broj faktora koji mogu utjecati na vaše poslovanje. Ugodno radno okruženje kod vaših će zaposlenika povećati učinkovitost, smanjiti umor kod radnika, osigurati visoku razinu sigurnosti na radu te vašim poslovnim partnerima pokazati da vam je važno da se u vašem poslovnom prostoru svi osjećaju ugodno.

Slične objave:

Off 

January 10, 2022 This post was written by Categories: Dom in oprema No comments yet


Top