Crna Gora – Jadranska ljepotica
Home
 

Modernizirajte svoj marketing

S obzirom da živimo u vremenu u kojem vladaju društvene mreže, od iznimne je važnosti oglašavanje svojih proizvoda ili usluga usmjeriti i na ove nove kanale. Do većeg broja potencijalnih kupaca ili klijenata tako možete doći uz pomoć Facebook oglašavanja ili oglašavanja preko neke druge društvene mreže poput Instagrama. 

Oglašavanje putem Facebooka uvelike će vam pomoći približiti se klijentima svih životnih dobi i interesa s obzirom na ogroman broj korisnika ove društvene mreže. 

Prednosti Facebook oglašavanja

Osim toga što će vaša tvrtka, proizvod ili usluga biti dostupna velikom broju ljudi, učinkovito Facebook oglašavanje pomoći će vam da vaše poslovanje profitira na nekoliko razina:

  • lako dostupno zbog mogućnosti pretraživanja u tražilici (savjetuje se redovno osvježavanje i nadopunjavanja Facebook stranice)
  • povezano s klijentima stoga nemojte zaboraviti na obraćanje njima
  • usmjereno na primarnu ciljnu skupinu (sadržaj i poruke svoje tvrtke prezentirajte na način blizak interesima i potrebama ciljane skupine)
  • prilagođeno željama korisnika (broj pratitelja nije ključan u povezivanju, već je bitna interakcija s ciljnom skupinom te njezina uključenost u istu)

Kako odrediti ciljanu skupinu za oglašavanje

Upravo zbog mogućnosti određivanja ciljane skupine, oglašavanje na Facebooku je izvrsno za marketing svake tvrtke. Ipak, prije samog određivanja ciljane skupine kao ključa vašeg uspjeha, važno je razmisliti o tome što je zajedničko svim vašim idealnim kupcima, koja je njihova dob i mjesto prebivališta te koji su to razlozi zbog kojih bi vaši proizvodi ili usluge mogli privući njihovu pažnju. 

Ukoliko svoje poslovanje preispitate na ovaj način, uštedjet ćete vrijeme, energiju i novac i sve to usmjeriti na to vaše potencijalne kupce. 

Dostupni parametri za targetiranje ciljane skupine

Kada ste si postavili sva navedena pitanja, slijedi tzv. targetiranje ciljane skupine i to uz pomoć nekoliko parametara koje nudi Facebook oglašavanje. Naime, koristeći dostupne Facebook alate za oglašavanje, možete targetirati određenu skupinu prema parametrima poput:

  • postojećih korisnika – vaša ciljana skupina su već postojeći korisnici koji su već posjetili vaše web stranice, kupili vaše proizvode ili isprobali vaše uslugu
  • lokacije – vaša ciljana skupina odabrana je prema lokaciji, odnosno državi svoga boravaka (za neke države Facebook oglašavanje omogućava i uže lociranje u smislu županija i gradova)
  • životne dobi – vaša ciljana skupina odabrana je s obzirom na svoju životnu dob jer nisu svi brandovi, proizvodi i usluge jednako zanimljivi svim dobnim skupinama pa je važno obratiti pozornost i na ovaj parametar, čak i zbog samog načina obraćanja publici

U svijetu digitalnog marketinga i Google Ads oglašavanje zauzima važno mjesto. Zbog toga pročitajte kako uz Google Ads oglašavanja do pravih kupaca.

Slične objave:

Off 

March 10, 2021 This post was written by Categories: Internet i tehnologija No comments yet


Top