Crna Gora – Jadranska ljepotica
Home
 

Redovitim vježbanjem do ravnog trbuha

Uskoro dolazi vrijeme odlaska na more. Mnogi se tome raduju i jedva čekaju, no ima i onih kojima se to baš i ne sviđa. A to su najčešće oni koji tijekom godine baš i nisu pazili na prehranu, što se najčešće vrlo lako uočava na trbuhu. Masne naslage koje su se nakupile na trbuhu mnoge tjeraju u očaj, a nekoliko mjeseci pred polazak na more pokušavaju nešto učiniti kako bi se ipak osjećali bolje kad na plaži skinu majicu.

vježbe za trbuh za oblikovanje pločica
Trening za trbusnjake i definiciju plocica – vježbe za trbuh

Činjenica je da je teško očekivati drastične rezultate u kratko vrijeme, no uz neke bolje, ciljane vježbe za trbuh, moguće je ipak postići neke zamijećenije rezultate.

Vježbanje plus odmor

Pogledate li malo po internetu, časopisima, televizijskim programima i slično, pronaći ćete razne informacije o tome koje su učinkovite vježbe za trbuh. Ima ih jako puno. Svatko je zagovornik određenih vrsta vježbi za trbuh koje pomažu pri oblikovanju mišića. Isto tako, postoje i oni kojima nije cilj samo skinuti nakupljeno salo, već traže vježbe za trbuh za oblikovanje „pločica”.Riječ je o obliku kada se točno naziru mišići na trbuhu, što je mnogim vježbačima ideal ljepote kojemu bi trebali težiti.

No, problem je što mnogi zagovaraju što više vježbanja i treniranja kako biste došli do rezultata. A činjenica je da mišići rastu za vrijeme odmora, posebno kada spavamo. Zato između treninga treba ubaciti i dovoljno vremena za odmor.

Neke od vježbi za trbuh

Iako postoji jako puno vježbi za trbuh koje obećavaju rezultate, ovdje ćemo spomenuti dvije, vrlo učinkovite:

  • Rotacija u sjedećem položaju

    Ova vježba za trbuh je odlična za oblikovanje cijelog trbuha, a ne samo određenog dijela. Sjednete, izravnate leđa, malo skvrčite noge i podignete ih od poda. Nakon toga se naizmjenično okrećete na lijevu i desnu stranu.
  • Pomicanje bokova

    Lezite na tlo, stavite ruke uz tijelo, s dlanovima prema tlu. Noge skvrčite i iz tog položaja koljena što više približavajte prsnom košu.

Ovo su primjeri vježbi za trbuh koje možete vrlo jednostavno odrađivati i u svom domu. Pokušajte to raditi redoviti, primjerice 4 ili 5 puta tjedno, a dva ili tri dana ostavite za odmor. Ne posustajte, osjećat ćete se odlično i brzo ćete vidjeti rezultate svog truda.

Slične objave:

Off 

June 14, 2019 This post was written by Categories: Zdravlje ljepota i moda No comments yet


Top