Povijest tenisica
Puno udobniji model platneno-gumenih cipela pojavio se 1892. godine u Americi te su predstavljene kao cipele za treniranje jer su omogućavale nesmetano izvođenje svih energičnih aktivnosti. Od tada započinje masovna proizvodnja ovakvog tipa cipela te one dobivaju nadimak sneakers jer se, hodajući u njima, osoba mogla bešumno prišuljati nekome. Od tada se izraz sneakers u enegleskom jeziku počeo koristiti za tenisice, odnosno za sportsku obuću.

Ekspanzija tenisica
Ekspanzija tenisica počinje u ranim sedamdesetim godinama kada je osnažila navika nošenja tenisica pa su tako deseci brendova počeli proizvoditi tenisice i zajedno sa svojim korisnicima počeli učvršćivati kulturu ležernog odijevanja. Neki od njih su: Nike, Vans, Reebok, Puma, Onisuka Tiger, Saucony i K-Swiss.
Problem dotadašnjih tenisica se sastojao u tome da su sve izgledale prilično slično i da su svi modeli bili namijenjeni svim sportovima. Promjena se dogodila 70-ih godina kada su brendovi shvatili da postoji potreba za izradom modela koji će biti specifični za svaku sportsku aktivnost- hodanje, skejtanje, trening sportaša, tenis, košarku, za dvoranu, za zemlju i slično. Brendovi poput Nikea, Reeboka i Adidasa počeli su se nadmetati pa je tako svaki od njih proizveo tenisice drugačijeg izgleda s mnoštvom boja i različitim vezicama, a uskoro su se mogle kupiti i tenisice online. Tijekom ovog preokreta u proizvodnji tenisica po prvi put se dogodilo da se proizvodna tehnologija povezala s fiziologijom, a sve u cilju što boljeg prilagođavanja sportske obuće ljudskom tijelu, odnosno tijelu sportaša ili rekreativca.
Cipele
Cipele su vrsta zaštitne obuće za čovjekova stopala. One mogu biti namijenjene raznim aktivnostima te izrađene od različitih materijala, a možemo ih razlikovati i po:
- spolu za koji su izrađene- muške i ženske
- obliku
- strukturi
- veličini
- implementaciji tehnologija