Poslovni pokloni za bolju promociju
Posjedujete li vlastitu tvrtku, obrt ili se bavite nekim samostalnim zanimanjem, početak će uvijek biti težak. Reklama je vrlo bitna za uspješno poslovanje jer koliko god vi bili dobri, nudili dobre usluge ili proizvode, to neće imati koristi ako ljudi neće znati za vas. Postoje brojni načini za reklamiranje, a najbolje se odlučiti za više različitih kanala, primjerice oglasa na Internetu, tiskanih medija i slično. Nakon što uspostavite dobre poslovne kontakte i suradnje, morate se truditi održavati ih. A jedno od odličnih načina za to su i poslovni pokloni.
Smisao poslovnih poklona
Poslovni pokloni su namijenjeni promociji vaše tvrtke te biste ih u te svrhe trebali i poklanjati. Mnogi se bez razloga opterećuju njihovom vrijednošću. Naime, vaši suradnici će zasigurno više cijeniti poslovni poklon manje vrijednosti, ali dobro odabran, nego neki skuplji.

Želite li postići još bolji učinak, pokušajte pronaći idealni poklon za svakog vašeg suradnika. Naravno, to dolazi u obzir ako imate nešto manji krug suradnika. U slučaju da radite s vrlo velikom brojem ljudi, tada će i razni manji poslovni pokloni poslužiti svrsi.

Čitajte i sljedeći članak: Darovi za parove ovisno o prigodi
Niste sigurni što darovati mladencima, roditeljima, djedovima i bakama ili novouseljenim prijateljima?
Klasični poslovni pokloni
Poslovni pokloni koji se najčešće poklanjaju često su uredskog karaktera. Primjerice, olovke su vjerojatno jedan od najčešćih. Vrlo su korisne, a uz vaš logotip će predstavljati dobar poklon za promociju. Uz njih, često se poklanjaju rokovnici, upaljači, kišobrani i razne druge sitnice na koje se može postaviti logotip. No, problem s takvim poslovnim poklonima je upravo u tome što su vrlo česti pa će se dogoditi da će netko dobiti slične poklone od različitih tvrtki.
Prigode
Poslovni pokloni mogu se poklanjati u raznim prigodama. Najčešći su ipak u vrijeme raznih blagdana, primjerice u vrijeme Božića. To je period u kojem poklanjamo brojne poklone svojim najmilijima pa je postala i praksa da se u to vrijeme daruju i poslovni partneri, suradnici, klijenti, kupci, itd. Naravno, ništa vas ne sprječava da poslovne poklone darujete i u bilo koje drugo vrijeme. Primjerice, ukoliko ugovorite neku novu zanimljivu suradnju, možete je započeti i tako što ćete nešto pokloniti. Osoba ili tvrtka s kojem ste sklopili suradnju će zasigurno biti sretna s takvim početkom zajedničke suradnje.